Site icon Catalunyawork

Noves ofertes de feina a acciona

Noves ofertes de feina a acciona

El desenvolupament de les persones que treballen en ACCIONA són una de les claus del bon funcionament de la companyia.

ACCIONA s’ha consolidat en els darrers anys com una de les empreses amb un dels projectes corporatius millor definit i compromès amb el desenvolupament sostenible, que ofereix una carrera en els principals sectors de progrés a tot el món.

Han demostrat ser una companyia compromesa amb l’èxit professional i el desenvolupament dels seus empleats, invertint permanentment en la millora del talent professional. També primant la seguretat com a valor identificatiu i diferencial de la forma de treballar de la companyia.

Vols saber per què val la pena treballar en ACCIONA?

En definitiva, més de 30.000 persones a tot el món contribueixen amb el seu compromís, esforç i talent a fer d’ACCIONA una companyia cada dia millor, més eficient i més compromesa.

El desarrollo de las personas que trabajan en ACCIONA son una de las claves del buen funcionamiento de la compañía.

ACCIONA se ha consolidado en los últimos años como una de las empresas con uno de los proyectos corporativos mejor definido y comprometido con el desarrollo sostenible, que ofrece una carrera en los principales sectores de progreso en todo el mundo.

Han demostrado ser una compañía comprometida con el éxito profesional y el desarrollo de sus empleados, invirtiendo permanentemente en la mejora del talento profesional. También primando la seguridad como valor identificativo y diferencial de la forma de trabajar de la compañía.

¿Quieres saber por qué merece la pena trabajar en ACCIONA?

En definitiva, más de 30.000 personas en todo el mundo contribuyen con su compromiso, esfuerzo y talento a hacer de ACCIONA una compañía cada día mejor, más eficiente y más comprometida.

Barcelona
Exit mobile version